World keeps spinning, I got lost in the beginning

Klockan är redan halv 8 och dagen har gått förbi så fort idag. Är som om jag blinkade till och världen snurrade fortare än mig, och här sitter jag nu. Skolan var annars helt okej idag, trots min totala förvirring under sista grammatik lektionen. Jag vet redan hur det kommer gå på torsdag på tentan, men jag ska chansa mitt bästa :P Eftermiddagen bestod mest av att vi i studiegruppen satt och tjötade medan vi lite halvhjärtat diskuterade varandras uppsatser.

Jag kom hem strax innan halv 5 och har sedan dess inte gjort mycket alls. Lagat lite mat och pratat med mamma är väll det mest avancerade, haha. Ska kanske starta en film som avslutning, men känner mig inte så sugen på de jag har att välja på. Jag behöver lite nytt att välja mellan, så förslag uppskattas.

Toodles! (Min senaste hej då-fras. Känns bara så kul att säga :P )


Kommentarer
maria

om du inte sett "speak" med kristen stewart så kan jag verkligen rekommendera den, helt galet bra är den! :)

2009-02-23 @ 21:07:19
URL: http://huddleformation.blogg.se/
em

Haha aa toodles lät faktiskt som en skön sak o säga;D

O btw, ditt fel att jag har gått runt o nynnat på bara hon ääälskar miiig, idag;D hahaha

Aaaaa men kolla upp vart den AC Mooren är, så kan vi dra dit när ja kommer dit;) Va ska vi annars hitta på för kul?=)

2009-02-23 @ 23:38:49
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0