Sunday Night Music #6

Blond - Bara Hon Älskar Mig



Det här är verkligen ingen ny låt och jag kan helt ärligt inte nämna en enda, utöver den här, med gruppen. Trots detta så är det här veckans låt. Jag har så många minnen till den här, bland annat så brukar jag och Jennie gå och sjunga den här så högt våra lungor bara klarade av. Mestadels var vi nere vi bäcken och lekte, där vi igentligen inte fick vara med var ändå. Vi har gjort mycket dumt i våra barndomsdagar.

Anyway, det är i alla fall en sån där klassisk schlager, som inte kan annat än att älska varje gång jag hör den. Och spana in enkelheten i allt runt omkring Melodifestivalen på den tiden. Scenen, den minimala publiken, dirigent med livemusik och framförallt koreografin. Till och med jag kan hänga me di den utan att se helt lost ut. Kanske :P Året var 1997 och vi kan ju bara låta bli att tänka på att det faktiskt är 12 år sedan nu. Jag minns det lika tydligt som om det var igår


Kommentarer
maria

svar: jajemen, visst har jag sett den och jag är alldeles uppe i limningen över att få se jackson! haha, till och med mer uppskruvad över att se honom än james, och då är det illa! ;)

2009-02-22 @ 21:52:47
URL: http://huddleformation.blogg.se/
maria

svar: nope, jackson som i jackson rathbone aka jasper hale från twilight! ;) i'm such a twerd!! :D

2009-02-23 @ 08:25:36
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0