Snabb uppdatering

Har fått klagomål på att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta längre. Anledningen de senste veckorna har mest varit att jag inte haft någon lust. Och när det väl funnits lust, ja då har jag oftast varit på ställen då jag inte kunnat blogga, till exempel på bussen. Strax efteråt har känslan försvunnit och när jag kommit hem har minns jag troligen inte vad det var jag skulle skrivit från början.

Idag var jag på Överby med syrran + alla 3 barnen. Fick äntligen köpt mig en ny kaffebryggare, den första jag hade råkade ajg göra sönder i oktober och har bara inte kommit för mig att köpa en ny, förrän idag. Har kunnat göra kaffe på mindre traditionella sätt innan men nu var jag bara för trött på det. Syrran fick även köpt kläder till Alwas dop, fint värre. Jag har dock samma utmaning framför mig, måste ju se fin ut när man ska stå längst fram. Men jag var ute sent vid de senaste dopet jag var på också, och jag såg åtminstonde presentabel ut då, så jag ska nog allt lyckas den här gången med.


Har lyckats med att skriva klart min uppsats, som skulle varit klar förra veckan, hurm. Bättre sent än aldrig. Den är urdålig, vet att jag gentligen kan göra mycket bättre men jag ville verkligen få den klar idag. Dessutom är det version nummer 1, och vi ska skriva 2, samma som med förra uppgiften. Jag blir inte underkänd i alla fall.

American Idol var det även för min del idag. De 36 som tittarna kan rösta på togs fram och jag satt mest och grät glädjetårar för att mina favoriter gick vidare. Även för de andra som gick vidare, är ju så fint att se när de blir så glada. Fanns dock ett undantag, en person jag ville ha med och en jag verkligen inte vill ha med. Kan verkligen inte förstå att han som åkte ut inte kom med, skandal verkligen. Och jag är som alltid redan för insatt, kanske kom fram redan när jag sa att jag grät? Har ett par favoriter, men det finns många med potential. Får se vad som växer fram under säsongen. Här är i alla fall min topp 3, just nu.



P.s Det är säkert ingen förrutom jag som faktiskt kollar på AI, iaf inte i Usa-takt. I don't care. D.s



Kommentarer
ina-bina

Jäklaaaaaar vilken snygg hårfärg!!!! :D Jag är kär! K Ä R <3

2009-02-13 @ 18:46:59
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0