Barely awake

Vaknade nyss, och hjärnan har nog inte riktigt hängt med än. Den ligger fortfarande och drar sig i sängen. Allt jag försöker ta in tar längre tid, och verkar inte logiskt alls. Men det hoppas jag komme igång snart, kan bli tröttsamt i längden.

Idag blir det Överby med Jennie. Hon ska handla julklappar, och jag ska handla mat. Det sistnämnda är väldigt nödvändigt för min del, mer eller mindre ingenting hemma. Mjölk hade jag senast i torsdags? fredags?, nått ditåt... Tur att jag har haft hembakt bröd i frysen så jag har kunnat äta det till frukost i alla fall. Och att det är gott nog att äta utan någonting på :P

Nu ska jag hoppa in i duschen, och hoppas på att min hjärna vaknar till efter det :)


Spelas just nu: Assassin - John Mayer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0