You're a hot mess, and I'm falling for you

Veckans höjdpunkt än så länge har varit Cobra Starhip's nya album som kom ut igår. Både jag och barnen har väntat i flera veckor på att det ska släppas och vi var iväg och köpte den tidigt igår morse. Behövde inte heller bli besviken, för hela albumet är jättebra. Favoriten just nu är You're not in on the joke, och även om jag inte hade vetat att både Pete Wentz och Patrick Stump har haft ett finger med i spelet så skulle jag kunnat gissa det. Svårt att förklara hur, men det är bara sådana vibbar jag får av den, speciellt musiken ropar ut P.Stump...


Veckan har gått fort, imorgon är det redan torsdag och sen är helgen här igen. Eftersom sommarhettan äntligen har kommit hit på riktigt nu har vi varit vid poolen 2 gånger den här veckan. Idag fick jag dessutom ordentligt med färg :). Igår var vi även på picnic nere vid en av båthamnarna och sen en sväng på barnmuseet på Navy Pier. Efteråt gick jag och kollade lite i affärer och fick till och med köpt ett par jeans och sen träffade jag Ida.


Nu börjar jag bli ordentligt exalterad över lördagens konsert med Blink-182, FOB och Panic :). Ska bli så kul att se dom live igen, vissa för första gången. Skulle nog dock behöva höra lite mer på Blink egentligen, så jag kan låtarna lite bättre men CS's nya är mer lockande för att den är ny, haha. Jag kan hitsen tillräckligt bra, det får duga :P.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0