Remenising - Missing

Kollade igenom min gamla bilddagbok, som numera aldrig blir uppdaterad. Hittade massor av bilder som jag inte kom ihåg att jag tagit ens och en del som verkligen fick mig att minnas omständigheterna kring när och varför jag tog bilden. Jag gör ju lätt så här, går tillbaka i tiden, minns allt som varit och är extremt nostalgisk. En liten del av vad jag fann..


Jag hade faktiskt inte tänkt på hur mycket jag verkligen tyckte om mitt första rum i USA. När jag hade målat om det i färger jag valt och det var verkligen så mysigt. Får mig att vilja ringa till hyresvärden och fråga om man får måla om direkt, vitt är kallt och opersonligt...











 Rachey, hon var så liten här. Bara några dagar gammal. Jag toklängtar till nyårish när man får gosa med en sån här liten igen :)













 Ben and Me.
Varmt och vårigt ute och jag var fortfarande blond. Vilket slit det var att hålla den färgen fin, haha.

Miss you, B-Dude..











 Den här bilden säger för mig mer än tusen ord, betyder mer än bara en fin bild på mig och en av mina bästa vänner. Det var en kväll av underbarhet, av löftet om en bättre framtid, om hopp för sånt man inte trodde var möjligt och på ett sätt out-of-body experience. Svårt att verkligen kunna förklara det.


Kommentarer
em

Gumman jag såg på film med Sebbe, Love Guru, o fick väääärldens "hemlängtan" när jag såg nyheter på engelska, jag saknar fan Allt därifrån..:,(

Miss you, love you

2008-10-01 @ 22:14:25
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
Anna

fan va ful du är, du ser ut som shrek!

2008-10-03 @ 23:39:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0