Busy morning

Har haft fullt upp på morgonen idag. Gick visserligen inte upp förrän vid 9, men sen dess har jag hunnit ned mycket. Började tvätta vid 10 tiden, och har bytt lakan, städat hela lägenheten och verkligen skurat badrummet. Diskat en hel del, och sen fixt på datan. Hittade äntligen en bra version av office programmen som jag kunde ladda ner. Så nu behöver jag inte orar mig för att bara ha 16 gånger kvar att öppna dom programmen.


Väntar numera mest på att Jennie ska ringa och säga när hon kommer, så vi kan köpa present till Issa. Blev ju inte nått med det igår. Ska även hämta ut våra biljetter till Ladies Night, när man ändå är i närheten av Fokets Hus.

Nej nu ska jag hämta tvätten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0