You'll always be my baby

Hämtade mamma idag på flygplatsen och tog diretk efter det en tur hem till Pelle för lunch. Han hade förövrigt lagat en thai gryta som var väldigt god. Stark enligt mamma och Anneli men inte för min del. Mina smaklökar har blivit ganska så härdade.

Åkte sen hem till mamma och drack lite kaffe. Tilde fick pärlor av mamma och har nu lovat mig ett armband tills på fredag. Jag tog bussen hem vid 5 och möttes av ett ordentligt åsk-regn-oväder direkt när vi kom till Trollhättan. Stog och väntade på bussen till mig när blixtar och dunder kom och slog ut trafikljuset och det blev självklart kaos.

Är nu hemma och har gjort det mysigt med lite tända ljus. Kokar även soppa, det passar ju så bra när det är höst ocg regn ute. Ska kolla på min OTH box med säsong 5, som mamma hade med sig hem till mig. Bara menyn är underbar, med "Jamie" som sjunger ledmotivet... Fick även en underbar halsduk av mamma, och en ascool sprayflaska till fönsterputset jag beställt. Och alla andra saker jag ville ha fanns så klart med. Men boxen värmde allra mest i hjärtat.. :)


Kommentarer
syrran

hur går det med skolarbetet om du skall kolla på oth????

2008-10-27 @ 20:17:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0