The Weekend som gått

Inte världens mest spännande helg men inte sämre för det. Åkte hem till Anneli och dom i fredag och spenderade kvällen med att busa med Tilde. Försökte även lära henne att massera, kan vara nödvändigt inför framtiden :). Blev mest knäsparkar och kittling istället, men det var mysigt det med.

Lördagen började tidigare än man önskat men inte så mycket att göra åt. Åkte ner till Göteborg för att träffa Emmy, som jag inte sett på 6 månader. Så självklart var det väldigt kul att träffas igen. Vi tog oss en roadtrip ner till Ullared, mest för att Emmy skulle handla grejer till sin lägenhet. Jag fick även tag i en lite bättre höstjacka än den jag hade innan. Armarna är sjukt långa men annars är den super! Det enda är att jag skulle köpt mig en längre nätverkskabel men nu idag när jag skulle sätta i den visade det sig att nått pucko lagt tillbaka sladden fel och jag råkat köpa en 5 m lång USB kabel istället. Så om någon behöver, säg till. Och att lampan jag köpte inte fungerar, det är jag ännu mer besviken över. Hade verkligen sett framför mig hur fint det skulle lysa, hur fint körbärsblommorna skulle framträda. Men inte då. Ja, ja, har 30 dagars bytesrätt, kanske hinner dit en gång till, haha..:P

Åkte sen hem till mamma och sov där. Vattnade blommorna för henne och tog in posten. Åkte hem imorse/förmiddags och har resten av dagen hunnit med en hel del. Städat, handlat och lagat mat. Och som alltid, kollat på 'tv'.. Imorgon är det dags för en ny vecka av paktik. Känner mig just nu ganska opeppad men vet att så fort jag kommer dit så trivs man så bra.


Kommentarer
J

jag vill gärna boka in mig någon dag snnart så säg till när du vill orkar och kan.

2008-10-12 @ 20:03:22
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0