I'm so excited

Helt färdig med arbetet i tid och ganska så nöjd med det. Kanske kunde blivit lite bättre om jag hade haft en dag att vila mig ifrån det om sen kollat igenom det ytterligare en gång men nu fick det bli en genomgång med ögon som var trötta på att se den jävla texten. Kollade i alla fall igenom kriterierna för godkänt och jag borde klara mig eftersom jag uppfyller alla dom. Nu är det bara att vänta tills den 28 November och så får man se då..

Mamma och Lars kom och våldgästade mig nu på eftermiddagen. Inte för att jag klagar, dom hade med sig fika och jag gillar att få oväntat besök. Det är nästan bättre än när det är bestämmt, för man blir gladare av överraskningar. Åtminstone när dom är trevliga.


Ikväll ska jag enbart låta stressen rinna av mig och verkligen ta det lugnt. Känns väldigt skönt att inte behöva oroa sig mer över att ha ett arbete hängande över huvudet. Tills nästa kurs vill säga. One Tree Hill och Prison Break står på högst på listan..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0