"Hej Kexet, sitter du här och smular?"

Gårdagens Ladies Night förställning var som väntat fantastiskt bra. Det var jag och Jennie, tillsammans med 5204 andra kvinnor, haha. Och Martin Stenmarck satte mer än ett kvinnohjärta i brand under kvällens gång, det lovar jag. Men totalt underbar var faktiskt Henrik Hjelt, verkligen kvällens bästa. Vi hade visserligen inte världens bästa platser, fick lite lätt höjdskräck när vi först gick och satte oss men såg ändå scenen bra, och vad som hände på den. Sen fanns det så klart skärmar som vi kunde se närbilder på. Om det blir yttligare ett år ska jag och Jennie satsa på lite dyrare biljetter så vi kan sitta lite närmare och se ännu bättre.


Var även kameraförbud under showen så det blev en bild. Visserligen spelade det itne så stor roll, eftersom den ändå blev, hurm, kass. Men jag lägger upp den ändå, tillsammans med en på mig och Jennie innan showen. Scandinavium var btw, enormt coolt upplyst i ceriserosa på utsidan...

      


Kommentarer
em

Hahahaha det där med höjdskräck känner jag igen;) Haha.. Jaa du ta med oömma kläder för dem kommer bli gula om jag får min vilja igenom;D haha

2008-10-06 @ 23:14:42
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0