It's here!

Blev mindre vantan an vad jag trott. Kollade upp om dom var i tid och planet var lite mer an en timme tidigt. Sen sa hade Bryan glomt sin jobbvaska hemma, sa jag fick snallt aka in till Boston och lamna den till honom. Kandes valdigt bra att han litade pa mig tillrackligt for att lata mig kora inne i Boston och inte bara pa motorvagen, till flygplatsen typ. Ska aven fa kora in till barnmuseet imorgon. 

Anyway, Jennie och Melanie ar har nu. Tog ett tag innan dom kom ut, sa det var bra att dom var tidiga. 
idag blir det lekklass for Rachel och Melanie pa Gymboree, sen i eftermiddag blir det nog lekplatsen om vadret haller i sig. Vill inte att solen ska forsvinna. 

Min klippning blev, bra, ar valdigt nojd. Lagger ut bilder senare.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0