First of the season

Igar var det kalas for Ben, med massa folk har. Han fick sjalvklart en hel del presenter, inte for att han behovde mer. Vadet blev riktigt bra ocksa tillslut, sa i slutet gick de flesta ut och lekte vid gungstallningen sa for mig blev det ett lite kortare kalas. Inte for att det gjorde sa mycket, ett par timmar ar mer an tillrackligt for min del.

Sen pa eftermiddagen blev det premiardopp i poolen. Bryan hoppade i forst, och sen fick jag $10 for att hoppa i och det kunde jag ju inte tacka nej till. Vattnet var kallare an havet forra aret i April sa det var inte varldens underbaraste upplevelse. Men det kommer varma upp sig snart sa vi verkligen kan bada pa riktigt.

Idag har jag inte gjort allt for mycket. Akte ivag och kopte present till Ben. Sen har jag suttit och kollat pa repriser av "So you think you can dance" fran forra aret. Bra uppvarmning infor den nya sasongen. Ar verkligen lika kul andra gangen man ser det. Men jag har fortfarande samma favoriter, och hatobjekt, haha. Pa torsdag ar det nya avsnitt, yeah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0