Surprises comes in all kinds of different shapes and sizes

Gardagen kan man vall saga var speglad av overraskingar.
En mycket trevlig sadan var att peacearmbandet fran Jennie kom. Alltid kul att fa post. Sa jag sak verkligen fa ivag hennes armband, forhoppningsvis idag..

Sen ringde dom och sa att mina linser till glasogonen kommit. Mindre kul sen att dom kanske maste bestalla om dom igen, for att dom inte passade perfekt. Ska dit idag igen och se vad som kommer handa..

Sen kommer Bryan hem med en overraskning som jaa, lamnade mig ganska sa mallos. Chock var nog det minsta jag kan saga hande. Han kom hem med den har...image84

Han heter Cafferty, men jag gar av oforklariga anledningar runt och kallar honom Lafferty, haha ;). Sa mycket enklare att saga.. Jag var i alla fall mycket chockad eftersom jag inte hade hort nagot prat om att adoptera en hund sen jaa, september och innan det sen vi sist gjorde forsok till att ha hund forra vintern. Men dar var han, och han ska inte aka tillbaka.. Har dock blivit informerad om att jag inte har ansvar for honom, vilket jag i annat fall verkligen hade klargjort. Hund ingar inte i mina sysslor som barnskotare.


Kommentarer
em

Hahahahahahahahaha WOW, det kan man kalla overraskning!!!! :P Vem ska ga ut med honom pa dagarna da? Ben?:P

2008-03-13 @ 01:49:09
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0