Sunday morning

Vaknade extremt tidigt idag, efter att ha legat och vant och vritt pa mig i flera timmar innan jag val somnade. 6:24 vet jag att klockan var forsta gangen jag vagade titta pa den. Men jag gav inte upp, skulel inte ga upp halv 7 en sondag. Vid 9 tiden hade jag halvsovit lite mer, kandes okej att ga upp da.

Nu sitter och jag och Issa och planerar om sommar planer, vilket ar ett valdigt trevligt amne. Issa ska namligen ge sig av till Chiacgo och vara sommar au pair hos min syster! Jag ska dit ett par veckor nar mitt ar ar slut och det ska bli sa kul att fa se Issa! Da ar det narmare 15 manader sen jag sag henne sist. Sjalvklart ska det aven bli kul att se syrran och barnen, kanner mig lagom skyldig over att inte aka dit ofta nog, nar man bor sa nara..

Idag ska jag itne gora nagot alls. Bara sitta och dega framfor tvn, haha. Har aven au pair mote med min gamla grupp ikvall, det ar nog de enda planerna jag har.. Men sen far vi se hur lange jag klarar av att sitta har hemma. Kanner att jag kan ha allt for mycket energi for det..


Kommentarer
iza

hallå jag kommer inte kunna sitta still idag!!!!!!!!!!!!!!!
jag LÄNGTAR!!!!! åh ska bli så skojsigt!! :D :D :D

2008-03-02 @ 16:01:11
syrran

ingen risk att du är hemma till min födelsedag med andra ord :( Tänkte hinna med liseberg en tur med dig så busan kan åka massor....inte så noga med att åka själv som du vet!

2008-03-02 @ 18:22:00
em

Ooh va roligt:D
haha trak o vakna tidigt pa en sondag, jag sov till tolv;)
Pussss

2008-03-02 @ 19:01:03
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0