--

Jag och Issa hade en konversation pa msn idag, dar mycket av den gick ut pa att diskutera att man inte ska hamna i samma monster hela tiden. Och hur vi vill leva och massa sant..Mitt i konversationen kommer Issa med detta underbara svar..

Issa: jag skulle dock inte klara av att vara här mer. visst jag har ju inte varit iväg i 2 år men har kommit på att sverige inte passar mig. detta livet. jag vill leva i en resväska, resa runt hela tiden. resa till sånna där härliga, slappa ställen där inte livet går ut på att jobba 40 timmar i veckan för att lägga pengar på saker. jag vill bort från allt detta svenssonliv, allt matearilistikt.

Jag:
  Och du aker till Usa?

Hon ar for sot.. :)



Kommentarer
iza

hahaha, du kunde inte fylla i resten av svaren va?? :P men visst. jag är ju kännd för att säga halva meningar och inte få ut allt jag tänker i meningar. säga det på ett sätt som andra inte förstår. bara jag. hahaha. .

2008-03-10 @ 18:57:37
iza

hahaha, du kunde inte fylla i resten av svaren va?? :P men visst. jag är ju kännd för att säga halva meningar och inte få ut allt jag tänker i meningar. säga det på ett sätt som andra inte förstår. bara jag. hahaha. .

2008-03-10 @ 18:57:45
iza

ojjdet blev 2. och vaddå bara jag??
alltså blogg har damp!!
i alla fall, du är ett mongobär!! ;) men jag gillar dig ändå för att du gör sånt här busigt, typ som att få mig att verkar knäpp o blåst, haha. men du känner ju mig. sån jag är. ocj du är likadan ;)

2008-03-10 @ 18:59:43
em

Hahahahahahahaaaa Issa u made my day;D Hihii, nu e jag glad igen

2008-03-10 @ 20:09:42
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0