Slow Poke

Okej, jag har hallit mig borta fran datan hela helgen mer eller mindre. Kandes bra att fa ett break, och inte sitta med datan fast klistrad i knat. Har annars inte gjort sa mycket. Kollat en del pa film.

Franziska var har i lordags, lagade mat och vi spelade spel, kollade film. Var aven pa Target och fick kopt min carry-on vaska. Nu behovs bara en resvaska till. Ska kopas nasta vecka. Har inget annat val da, maste ju packa ihop allt, hurm. Lag i sangen igar och tanken som slog mig var: "Ikvall ar sista sondagen jag sover i den har sangen"
Helt sjukt att jag redan borjar tanka sa. Sista veckan kommer inte kunna fungera alls, det kommer komma in i hjarnan hela tiden.

Idag hoppas jag pa en lugn dag. Tydligen har barnen inte sovit super bra under helgen, sa det ska vall bli bra naps for dom. Rachel sover ju nu, blir sakert nagon halvtimme till. Eftermiddagen blir nog en tur till biblioteket, behover lamna tillbaka bocker och skivor. Sen kanske ett dopp i poolen, far se vad Ben kanner for..


Kommentarer
ina

Vad har du för webbläsare? Uppdaterade mozilla nu och genast såg allting helt knasigt ut =/ Gör det det för dig också?

2008-07-01 @ 20:40:02
URL: http://inabina.blogg.se/
ina

Aja... men om du vill kanske jag kan fixa det, men så länge det inte stör dig så kanske det inte gör något? Säg bara till annars!

2008-07-01 @ 20:51:49
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0