Sleeping with giants

Hade planen pa att kolla pa matchen mellan Portugal - Tjeckien och jag lyckades med forsta halvlek. Sen lag ajg pa soffan i pausen och skulle bara vila ogonen medan dom tjotade. Nar ogonen oppnade sig igen har en kvart gatt pa andra halvlek och jag insag snabbt att jag inte skulle orka vara vaken. Hoppade over till sangen och vaknade gott 2 1/2 timme senare, utvilad.

Akte ivag och hade middag med Franzi senare pa kvallen ocksa. Uteserveringen pa Bertuccis ar verkligen mysig. Blev inte sa sent, var hemma runt halv 10, trots att jag hamtade henne vid 8. Anda tyckte jag inte vi at speciellt snabbt, men men, ibland gar det sa.

Sen igar eftermiddag hade Rachel ett anfall av spysjuka. Jess kom upp och fragade om jag kunde halla henne medans hon stadade upp. Jag holl mig alngt borta fran det, kan jag lova. Sen nar jag kom hem hade hon hunnit med att spy tva ganger till. Sa idag springer jag runt och bara vantar pa att hon ska gora omgang nummer tva. Ser inte fram emot det. An sa lange sa ar hon bara lite hangig, nagot som aven kan ha att gora med att hon inte kakat sen lunch igar. Hoppas pa det basta, att hon inte ska gora natt mer. Och att Ben haller sig frisk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0