I've got a sunset in my veins

Nar man precis somnat igar beslutatde sig nagon for att sjukta ivag lite fyrverkeri har i omradet. Det ar for det forsta olagligt att gora har i MA som privatperson och for det andra sa ar det ingen hogtid nu. Jag vakade vid forsta smallen och trodde helt klart att det var skottlossning pa gang. Ar glad att det inte var mer an nagra minuter dom holl pa, och att jag faktiskt kunde somna om ganska snart igen.

Ar anda trott idag, har ingen ork alls. Borde verkligen gor angot kul med barnen, men jag kanner noll lust till det. Det svara ar bara att forklara det for Jess sen. Sa det kommer vall fa bli natt senare. Det ar en Carnival som oppnar idag i Canton som jag vill ta dom till men den oppnar troligen inte forran i eftermiddag och da ar det nagot helt annat som star pa min agenda, fotboll. Visst, jag spelar in matchen men man vill ju se sa mycket som mojligt live. Sa det far nog bli i morgon som vi gar dit.

Har aven blivit fattig igen, bestallde antligen nya linser. Numera ar det verkligen nagot stort varje gang jag far betalt och inget ar kvar. Ar glad att jag far lite extra nu i helgen nar jag ska jobba extra pa lordag kvall. Ar verkligen valbehovligt. Pa natt satt ska vall allt ga ihop i slutandan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0