It stings like a stingray

Fanns inga ord over besvikelsen igar.
Sverige spelade mycket av matchen uruselt, blev lite skarpning i andra halvlek och sen hade vi egentligen ett mal. Det var ju inte offside. Sen tyckte jag aven att domaren missade en del frisparkar for oss den har gangen ocksa.
Nu blir det Portugal for min del, samma som i VM for tva ar sen. Bast for dom att dom spoar skiten ur Tyskland idag. Tyskland maste verkligen vara det laget jag avskyr allra mest i fotboll, finns inget varre. Blir ju inte battre av att dom har pedofil look-a-liken Ballak heller. Far rysningar varje gang jag ser honom och tanker pa stackars barn ahn kan tankas hoppa pa...ugh!


Kommentarer
ina

Oj, det är ju inte alls mycket! Jag å andra sidan inte hur lönerna är i USA och hur mycket du gör, men det låter ju inte så mycket :/



Såg bilden först nu, förresten, hehe. Ni är ju för söta :P

2008-06-19 @ 15:03:23
URL: http://inabina.blogg.se/
anna

aa sverige åkte ju ut.. :(

2008-06-19 @ 18:57:41
URL: http://findmehere.blogsome.com
Emmy

Fy faaaan. Jag har nog aldrig någonsin svurit så mycket under någon match som jag gjorde under den matchen. Ingen ville ju ha bollen ens! Grrrrrrrr. Uselt.

Btw, jag hejar på tyskland:P lite påverkad efter att varit au pair med så många tyska kompisar;P

Saknar dig, ses om mindre än två månader!!!:D

pussssssss

2008-06-20 @ 11:50:34
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0