I think about you in the summertime, and all the good times we had, baby

Sa dagen ska bli jatte het, som sagt.
Vi bor i poolen.
Gar mer eller mindre inte att vara ute utan att vara blot. Hog luftfuktighet ar det med, sa det ar inte san dar harlig varme. Utan klibbigt varre. Men det ar 1000 ganger battre an vinter. Kommer bli kallt i Sverige nar jag kommer hem. 
Vi hade planer pa att aka in till Boston idag, halsa pa Jess pa jobbet och ga runt i Boston Common. Och hamta ut mitt pass. Men nar vi horde hur vadret skulle bli, sa andrade vi oss. Bade jag och barnen skulle bara bli griniga och da ar det inget kul. Vore som att be om en dalig dag. 

Stor dag idag annars. Svensk fotboll star pa menyn lite senare. Barnen ska sova da och da kan jag sitta har och njuta. Har aven haft lite planer pa att sitta pa msn med Anneli under matchen, sa vi kan diskutera och skalla tillsammans, sa som vi brukar gora, nar vi inte har ett helt hav emellan oss.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0