Hum along with the tunes of summer

Rachel lyckade bli battre och battre under dagen. Inte alls lika slo och grinig som pa formiddagen. Hon fick aven i sig lite banan och kex till lunch. Sen vid middagen at hon bade pasta, gurka och lite kottfars. Kanns bra att veta att det inte ar nagot langvarigt.

Min tanke var att kolla pa utrostningen i SYTYCD men har fastnat har farmfor datan. Haller aven Jess sallskap medan hon tittar pa The Bachelorette, som jag redan sett. Lar vall sluta med att jag nu, efter det har gar upp och borjar titta. Da ar det laggdags sent, igen. Far se vad det blir. Ar ganska nyfiken pa vad som kommer handa. Alla var sa bra igar, sa jag har verkligen ingen aning vem som kommer aka hem...

Imorgon blir det pool-playdate med mina amerikanska mamma kompisar. Skont med lite sallskap under dagen, och Ben far nagon att leka med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0