Got that Summertime feeling

Spenderade gardagen genom att kolla igenom allt extra material av 4 sasonger av One Tree Hill. Allt utom 2 timmar da jag lag ute vid poolen och jobbade pa solbrannan. Det ger en verkligen en ny dimension till avsnitten nar man hor vad producenten och den som skrivit manuset tankte nar dom gjorde vissa saker. Tycker det borde finns fler avsnitt med kommentarer, blir farre och farre med varje box.

Idag har jag mer eller mindre bott vid poolen. Nar jag och Rachel kom hem efter att ha lamnat Ben i skolan och Rachel sov lag jag ute och solade hela tiden hon sov, typ 1 timme och 20 minuter. Roade mig med att prata med Anneli i telefon. Sen nar Rach vaknade fyllde jag upp hennes lilla pool sa hon kunde leka i den. Hon tyckte det var jattekul och jag kunde mest sitta bredvid och titta pa.

Akte och hamtade Ben, gjorde lunch och barnen gick och la sig. Da ringde Issa, underbart kul verkligen. Vi pratade i nastan 2 timmar, fick ju ta igen alla manaderna vi inte pratat, ar ju ganska manga sen augusti forra aret. Sen blev det ett samtal till mamma ocksa, da jag satte mig ute vid poolen och plaskade med benen.

Nar barnen vaknade vid halv 5 gick vi ut igen, dags att bada! Bryan kom hem strax efter 5 och vi hade poolparty. Gjorde middag, enkelt med grillad korv och stekt ris och gronsaker. Nu ska jag ga och ta det lugnt, lasa lite och sen blir det Greek och The Bachelorette. Imorgon ska det bli varmare, sa det blir sakerligen en liknande dag. Gillar verkligen att sommaren har kommit!



Kommentarer
Malin

2008-06-03 @ 08:15:14
Malin

Har inte Issa någon blogg man kan följa? länken på jencie fungerar ju inte.. :)

2008-06-03 @ 08:16:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0