Martha's Vineyard

Haller till pa Martha's Vineyrad for tillfallet. Kom hit igar kvall och fick mig fina overraskningen att jag faktiskt knappt ska jobba tills pa Tisdag. Var helt installd pa jobb idag, imorgon och pa mandag men inte.. Tycker man om. Sen att vadret att helt underbart, ingen luftfuktighet alls och bara massa sol.. Sen att jag ar pank, ar en helt annan sak, sa det finns inte allt for mycket jag kan gora. Jobba pa brannan lar det mest bli. Fast det ar ju inte fy skam heller. Den lar vall blekna bort under mina veckor i Chicago, sa jag bara ar en morkare nyans av vit nar jag kommer hem.

Far se nar nasta inlagg kommer, kanske senare, om jag har natt kul att saga. Eller kanske inte forran vi ar hemma igen.


Kommentarer
ina

tack, tack :D

2008-07-03 @ 21:50:13
URL: http://inabina.blogg.se/
iza

baaaaaaabe!!!! snart kommer du hit :D

2008-07-06 @ 21:12:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0