It's like a thousand papercuts

Jag vet hur dalig jag har varit med att uppdatera de senaste veckorna men det har bara att just nu finns det sa mycket jag skulle kunna skriva, men samtidigt sa finns det inte. Finns inte ord att fa ner for det som pagar runt om kring mig, och innuti. Och nar jag tanker pa att satta mig ner har och skriva vad jag kanner, eller forsoka i alla fall, sa blir det blankt. Helt tomt.

2 dagar kvar, eller 2 1/2 ar det vall. Det enda jag kan likna det med ar ett hemsk break up. Som nagon haller pa att slita ut mitt hjarta, langsamt, garna stampar pa det lite med. Igar kvall traffade jag Franzi for kaffe pa kvallen och sa hej da till henne och ikvall blir det hej da middag med familjen + Dan. Ar bara uppvarmining for torsdags kvall. Nagot jag helst av allt inte vill tanka pa.



Kommentarer
Jencie

Usch! Jag hatar verkligen att läsa din dumma blogg nu för tiden , jag blir alldeles gråtfärdig varje gång och kan bara föreställa mig hur det känns nu. T o m jag blir ledsen av att tänka på det. Hurm .. Jag drömmde t o m det här om natten att jag var med jess och bryan inne i deras sovrum och packade dina väskor samtidigt som vi smed planer på hur ditt avsked skulle gå till .Haha. . Lycka till! Saknar dig!

2008-07-15 @ 19:24:13
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0