In the wake of selfpity

Gardagen gav ingen ork till att sitta har framfor datan. Hade inte kunnat fokuera tillrackligt lange pa skarmen for att verkligen kunna skriva nagot. Lordags kvallen var min sagt livad. Jag och Dan gick till en bar har pa on dar dom den har kvallen rakade ha kareoke. Jag hade tillrackligt med vett att halla mig borta fran det iaf, kanner min rost tillrackligt val for att inte skamma ut mig pa det sattet. Nagot som var betydligt roligare var att vi stotte pa Joey Fatone, ni vet han som var med i N'Sync back in the day. Han var jatte trevlig, pratade en bra stund med honom. Sag aven Graham fran The Bachelorette, Jess var mycket impad och tyckte jag skulle gatt fram till han med, haha. Kande mig inte modig nog for det nar han var omringad av en hog med andra tjejer. Han var i vilket fall annu snyggare an pa tv.

Sen madde jag piss hela dagen igar. Bryan hade skitkul at det hela, speciellt nar jag vid 7 tiden pa kvallen inte madde mycket battre. Dom slapade med mig till stranden tidigare pa dagen och det var mer eller mindre tortyr. Var bara valdigt glad att det inte var solsken nar vi var dar.

Vaknade nyss, eller Jess kom och vackte mig. Dom trodde jag var dod eller nagot liknande eftersom klockan var halv 11. Tog bara igen den missade somnen fran natten innan. Ska aka hem idag. Baten gar vid 5 tror jag, sa vi ar vall tillbaka hemma runt halv 8 tiden skulle jag tro. Lagom till the Bachelorette finalen.

Nej, nu ska jag ga och duscha. Har huset for mig sjalv. Bryan och Dick jobbar, Jess, Lee och barnen akte till lekplatsen och lunch och Dan har nog akt hem. Sen far det bli att packa ihop mina saker. Och forsoka fa min hjarna att fungera igen, marker att den ar seg och skriva osammanhangade. Sorry.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0