Wipe that smile off your fucking face

Lyckad dag igar. Fick tag i en bra resvaska, roligt nog av market Jeep. Ja, samma som for bilar. Betalade dessutom halften av vad jag hade planerat, vilket var bra. SKulle visserligen kopt en storre vaska fran borjan men kande att de som jag sag var allt for stora for den har resan, ville inte slapa pa det. Sa vaska nummer tva, som kommer behovas nar jag aker hem, maste verkligen vara extra stor. Ska nog ga och fixa. Vet redan nu att jag maste skicka hem saker i lador innan.

Ar verkligen helknasigt, jag har mer eller mindre redan nedrakning for nar jag sak aka hem. Gar och tanker "Nu ar det bara 6 manader kvar" och forsoker tanka pa hur jag ska packa, vad som sak skickas osv.. Ar dock lite tidigt an sa lange, men det gar inte att hjalpa. Har dessutom lite angest over det dar med att skicka saker, for tanken ar att jag ska skicka mina skivor hem, och tanken pa att de ska komma bort far hela magen att vanda sig och hjartat att flyga upp i halsen pa mig. Samma galler for att lagga ner mina fotoalbum och de i resvaskorna. Tank om dom tappar bort vaskan?

Igar blev det aven familjekvall. Foljde med ut pa sko shopping for Ben och sen blev det middag ute pa natt konstigt mexikanskt stalle och avslutades med glass. Radda aven Rachel tidigare fran Bryan. Han skulle passa henne medan Jess tog Ben pa ett kalas och Rachel hade utan mig mer eller mindre fatt skota sig sjalv och svalta. Nej, men sa langt hade det itne gatt, men jaa, inte lika mycket uppseende som med mig eller Jess i alla fall. Men jag vara bara pa sa gott humor efter min vistelse utanfor huset, att jag kande att Rachel kunde fa ta del av det. .:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0