Weakness in its purest form

image54 Okej, jag ar en svag person, bara att erkanna. Kunde inte lata bli att aka och titta en gang till hos Barnes & Noble for att se om dom fatt in Blake's skiva. Och det hade dom. Hittade aven Plain White T's senaste, dar undeimage53rbara Write you a song ar med.. Mitt present kort ar numera slut, mycket pa grund av de dyra priserna affaren haller. Med tanke pa att jag kunde fatt samma skivor for ca 5-6 dollar mindre pa ex Walmart. Men nu var det inte mina pengar fran borjan, sa jag brydde mig helt enkelt inte.  Har aven lyxproblem numera. Min alsakde iPod ar for liten! Far inte plats med all musik jag vill. Sa jag forsoker salja den, sa jag kan kopa en storre, for jag ha rinte rad att bara kopa en ny, finns inte riktigt dom pengarna i min budget. Sa om nagon vil kopa en nano, perfekt skick, laddat med musik, sag till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0