Until your breathing stops

Blev svensk kvall hemma hos mig igar. Linn och Emmy var overbjudna pa middag och det blev valdigt trevligt. Jag lagade thai mat, min specialite, trots att jag sjalv inte tyckte jag lyckades sa jattebra den har gangen.. Spelade aven TP Popculture, dar jag vann. Var dock svart som alltid men jag vann mer elle rmidnre pa tur och chansningar.. Alla mina dagar som skvaller och kandis fixerad lonade sig den har gangen, haha.

Linn hade aven med sig ett underbart gott vin, som jag verkligen maste komma ihag namnet pa. Jag som annars inte ar sa fortjust i vin, alskade verkligen det har. Latt och fruktigt..

Emmy ligger fortfarnade och sover, har lovat att vacka henne narmare 10-tiden. Sen blir det bio. 27 Dresses med Katherine Heigl ar bestammt. Sen ska vi kanske aven smita in pa en till film, for det akn man gora har i Usa, som har dalig koll..Har dock aldrig gjort det innan, har varit for feg. Men vi kanner oss modiga idag..:)


Kommentarer
maria

okej, då hade jag rätt angående att de var usa's tokio hotel eftersom tokio hotel är huuuge här. haha, miley cyrus är väl inte min grej. tyckte iaf att the jonas brothers verkade helt okej. men jag tror knappt någon i sverige vet vilka där är än, vi är ju lite sega här borta :p

2008-01-22 @ 15:42:22
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0