Towards a wall, at 100 miles an hour

image38Satt och tankte mig tillbaka till resan till St Barths som jag tog tillsammans med fmailjen i varas. Hade kunnat gora vad som helst for att aka tillbaka dit for en vecka, en helg. Sa fantastiskt vackert och varmt och underbart. Karibien ar verkligen ett av mina dromresemal nu, mycket mer lockande an vad medelhavet nagonsin kan bli. Men nu var det inte det har jag skulle skriva om.

Utan mer vad jag ska ta vagen med alla mina funderingar. Kanner att jag aterigen kommer in i en period dar det inte spelar nagon roll vad jag gor, min hjarna kan bara inte stanga av. Allt och ingenting dyker upp och jag kan bara inte sluta. Det kor runt, runt, runt...
Och vid varje varv kommer nagot nytt in i banan, som maste overvagas och passa in nagonstans. Det finns inget slut.
Jag orkar snart inte med det mer. Vill bara ha en dag, en kvall dar jag bara stanga av, bara inte tanka. Vill ha en on-off knapp.


Kommentarer
maria

hej! du är utmanad! kolla min blogg för info :)

2008-01-29 @ 11:16:07
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0