The City is at War

Jag forsokte verkligen att inte tycka om Cobra Starship men det gar inte. Latarna ar alldeles for sticky, haha. Fastnar i hjarnan och vill inte forsvinna.. Deras senaste The City is at War ar en riktigt hojdare, har gatt och nynnat hela veckan. Videon ar rolig den med, finns pa YouTube for er som ar intereserade, med gastspel av Pete Wentz.

image32


Har blivit trott pa musiken pa radion har i Usa, det ar verkligen bara samma musik hela tiden och for de mesta spelar dom inte vad jag vill lyssna pa. Jag spelar visserligen mest cd i bilen eller pluggar in iPoden men ibland kanne rman inte for att hora pa sin egen musik. Vill hitta en bra Alternative/Punk/Rock kanal men an sa lange har jag inte haft nagon tur alls.. Ska soka lite pa det pa natet, kanske har mer tur dar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0