The butterflies are coming back

image51Hela kvallen igar visades trailers for One Tree Hill och magen borjade direkt surra av forvantan. kan inte fatta att pa tisdag ar det antligen dags! Vantan sen Juni har kannts extremt lang, och nu ar det sa nara.. Gillar iden med att dom flyttat fram 4 ar annu mer nu, an jag gjorde nar jag fick hora det. Det maste verkligen vara ett genidrag, egnetligen. Med tanke pa de andra serier som nte kunnat halla sig kvar efter high school. Nej, jag ar verkligen nyfiken. 

Och natt som inte har med det har att gora alls ar att Prison Break aven har premiar den 14 Januari, det aven en glad overraskning nar jag sag trailern.

Idag ska jag titta klart pa Law & Order fran igar. Gastskadespel av Mr. Patrick Stump. Kan man inte missa.


Kommentarer
maria

åh vad jag längtar tills den 8:e (9:e i sverige visserligen!). det är helt sanslöst att det har gått så lång tid sedan man senast såg ett nytt avsnitt.

tack för kommentaren föresten, det värmer gott i hjärtat! :)

2008-01-03 @ 21:51:25
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0