Sending postcards from a plane crash

image71

Hade amerikansk snostorm igar igen. Vilket innebar ca 15 cm sno, och som vanligt var hela samhallet fruset under gardagen. Skolor stangda och korforbud for min del. Man tycker de borde vara vana vid det har laget, det snoar faktiskt varje ar.

Ben var sa sot i morse nar jag korde honom till skolan. Jag standge av bilen for att vi skulle ga in och han sager: No, I like this song!
Grabben har bra musik smak, vi lyssnade pa Fall out Boy - Sending postcards from a plane crash. Nagra av hans andra favoriter ar Apologize och Hey there Delilah. De anda sangerna han gar och sjunger pa. Barnmusik verkar inte fastna, trots Jess ihardiga forsok. Jag lovade att han skulle fa lyssna klart pa sangen efter skolan istallet. Stort leende fick jag da..


Kommentarer
anneli

jag vill oxå ha snö!!!! Supertrött på allt regnande. i morgon blir busan 3 år!!!

2008-01-15 @ 20:24:02
maria

ååh, jag älskar när det är snö på träd och buskar. det är så fint och mysigt! :)

2008-01-15 @ 22:31:00
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0