It's alright Ma (I'm only bleeding)

Gardagens avsnitt aimage34v One Tree Hill var verkligen, jaa, jag hittar inget bra ord for det. Bra kanns for lite.
Jag klarar verkligen inte av Victoria, hon ger mig samma vibbar som Felix gjorde i sasong 2. Och det finns en anledning till varfor jag inte gillar sasong 2 lika mycket som de andra sasongerna. vill inte att det ska handa med den har.. Lindsey ar inte heller en hojdare, av helt andra anledningar.

Det var kul att hora The take over, the break's over med Fall Out Boy under oppningen av Brookes affar. Den passade verkligen in.

Dreglar mer eller mindre over Haleys nya frisyr, ar sa sugen pa att sjalv klippa till en sadan, men just nu har jag inte ansiktsformen for den. Ar lite for kort for mig. Men oh, sa snygg pa henne! :)


Kommentarer
maria

tack så mycket! tycker själv att det är tråkigt att vi har glidit isär, du var verkligen en utav mina bästa vänner. men samtidigt känns det skönt att man i alla fall har lite kontakt via bloggen och sådär nu. självklart vill jag ha tillbaka en vän, i sommar it is! ;)

2008-01-24 @ 17:49:04
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0