It's a regular Tuesday night

Liten recap av helgen.
Blev bio med Emmy, sag 27 dresses. Mysig film. Katerine Heigl ar som alltid underbart bra och James Marsden sot som alltid. Smet sen in pa National Treasure 2. Jag hade redan sett den men tyckte om den och hade inget emot att se den igen, specieltl inte gratis..:P..
Korde sen hem Emmy.

Igar, ledig, for langhelgen.
Malde en tavla som jag gatt och haft inspiration till ett tag. Blev bra. Kunde blivit battre men varje gang jag ser den sa blir jag pa bra humor, vilket jag ser som ett gott tecken. Andra kanske inte gillar den, men sen sa ar jag inte direkt Picasso heller..
Scrapbooking, malning och pysslade med ramar..
Traffade Emmy pa Michael's, pyssel affaren.
Prison break och Dance War.

Resten av idag var helt okej, trots en bultande huvudvark som vagrar ge med sig. Bakade brownies med barnen, har inte smakat an men enligt Ben sa var dom godkanda. Ganska solklart nar han brister ut: I love these! :)
Min kvall bestar efter det har av American Idol och One Tree Hill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0