Hot in the Usa

Maria skrev i sin blogg och fragade mig om en sak har i Usa och det fick mig att fundera lite. Och jag fick for mig att gora en liten lista pa saker som det pratas mycket om har och saker som ar bara rent ut sagt populara. Men bara for ren information, det galler min del av landet, saker och ting kan vara annorlunda pa oliak stallen och sen ar jag inte varldsbast pa att halla mig uppdaterad om mer nyhetsinriktade handelser och sant..

- Britney Spears/Jamie Lynn Spears, overallt, hela tiden, och det varsta ar att det kommer nya saker hela tiden.
- Writers strike, strejken som manusforfattarna haller pa med. Har annu inte forstatt varfor, ar bara trott pa att vissa serier inte kan komma reguljart.
- Patriots, de amerikanska fotbolls lag som ar i fran Boston. De ar i super Bowl nu, och har varit helt obesegrade hela sasongen.
- Sno, mer eller mindre hur radda dom ar for att det sak komma sno och stora disskussioner om vad vi ska gora om, gud forbjuder, det skulle singla ner 2 cm med sno. Det ar ju en storm, dags att bunkra upp med konserver, vi kan ju faktiskt bli fast inomhus i flera dagar!
- Taxes, borjar bli skattesaong har.
- Presidentvalet, kampanjer rutn hela andet, manga funderingar om vem som ska bli Usa's nya president. De flesta verkar dock vara glada att Bush tid ar over.
- Jonas Brothers/Miley Cyrus, mer eller mindre alla under 16 alskar de har tva sensationerna och de gar hadn i hand med bade turneer och privat liv da Miley ar tillsammans med en av broderna, vet ej vilken. Jag har dock inte klivit pa hypen med dom..
- Cobra Starship, tro det eller ej men de borjar bli stora har. Spelar nastan ingen roll nar man slar pa MTV sa har det i 90% av fallen nagot att gora med det bandet.

Orkar inte skriva mer, och jag tror inte att nagon kanner for att lasa mer heller. Blir allt for langt .
Kanske blir ett inlagg senare om min helg..



Kommentarer
maria

oj, man är inte så efterbliven som man trodde. en hel del av det du radar upp pratas det om här i sverige med. syskonen spears står nog högst upp på listan, det är ett himla babbel om de hela tiden!

och det där med snön, alltså jag får värsta skrattanfallet när du skriver att du har körförbud när det kommeit några centimeter snö. är de verkligen så ovana vid att köra i snö där borta? finns inte vinterdäck eller? ;)

2008-01-22 @ 16:08:55
URL: http://huddleformation.blogg.se
maria

vad lustigt egentligen, för om de nu är så rädda för snö borde de faktiskt införskaffa vinterdäck. världen stannar ju liksom inte upp bara för att det kommer några flingor med snö. de borde verkligen ta sej en tripp till norrland alltså. det är lite som lasse kronér sa på bingolotto för nåt år sen, och jag citerar: "det är snökaos i göteborg, verkligen snökaos! det här kommit såhär mycket (måttar med ungefär en decimeter)". *asgarv ifrån publiken*

jo tjenare, haha! :D

2008-01-22 @ 17:23:32
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0