Bang the doldrums

Mattlaggarna ar uppe pa vinden och gor ett fasligt vasen. Har fatt lagga mina kara vardbarn i vardagsrummet, for det finns ingen chans dom skulle kunna sova i deras egna rum. Ben ar dock overlycklig over detta, han har tjatat om att fa sova har nere i flera veckor. Far se hur lange dom sover.

Det ar en bra borjan pa veckan. Ben har varit pa bra humor idag och tydligen aven varit solstralen sjalv i skolan. Rachel ar dock inte sig sjalv men jag tror det mest har att gora med att hon haller pa att fa tander. Gar over om nagon dag eller tva. Kanns aven helt sjukt att jag om 3 1/2 dag sitter pa ett plan till San Diego. Har kollat lite pa vader for slutet av den har veckan och jag tycker det ser lovande ut. 16-17 grader och sol, inte vad man ar van vid i borjan av Februari. Men gott ska det bli.

Kollade igar kvall pa Screen Actors Guild Awards i brist pa annat. Fick de daliga nyheterna att om inte den har dumma manusforfattarstrejken loser sig inom 2-3 veckor, sa blir det repriser pa alla serier, tills i host. Jag blev lite lagom tokig och skrek at tvn, trots att jag vet hur lite det hjalper. Jag vill ha nya avsnitt nu! Inte i host, nar jag anda inte ar har och kan se dom..


Kommentarer
Ida

Ja det är riktigt kul. En crush är det inte, men het är han- haha.

2008-01-28 @ 21:57:45
URL: http://eeiidaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0