Winter Paradise

Vet dock inte om jag skulle kalla det paradis, men vinter ar det, med sno och allt. Hade en playdate planerad for idag men den fick jag snallt ta och stalla in eftersom Bryan deklarerat att ingen korning fick goras med barnen idag. 1 1/2 cm sno var det da pa marken. Han ar visserligen snall och sager att han litar pa mig att kora i snon, men inte den gamla tanten som kommer kora pa varan bil.. En klen trost..

Sen ringde aven Franziska och undrade om vi ville komma dit och leka men det gick ju inte. Sen ville hon ga pa bio ikvall, men jag vet inte om jag kommer fa kora. Far se vad det blir. Kan ju hoppas pa det basta. Jag var saker pa att jag hade au pair mote idag, men det var visst nasta vecka..

Jag och Ben och precis varit ute en stund. Rachel ligger och sover sa vi passade pa. Hon ar inte sa fortjust i att vara ute i snon.. Jag ar forvanad att hon fortfarande sover, har snart gatt en timme.. Ben kikar pa tv nu, jag ar snall au pair idag, haha..

image62  image63


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0