The first steps to conquer the world

Igar eftermiddag tog Rachel sina forsta steg!
Jag korde mina vanliga utmaningar for att fa henne och ga och blev extremt overraskad nar hon faktiskt gick.
Sen skulle hon minsann visa sig pa styva linan och fortsatta, aven fast det blev langre och langre att ga. Jag var extremt stolt, och glad, for hon borjar bli valdigt tung :)

Ledig idag, och har inte kommit langre an till datorn. Har visserligen duschat och kakat frukost men vid 20 i 12 tiden sa ar det inte sa imponerande. Tanken var att jag skulle ga och fatt mina jeans upplagda hos "skraddaren", eftersom vi inte har symaskin, da hade jag gjort det sjalv. Men just nu ar jag lat, sa vi far se. Och snal, fast jag verkligen vet att jag borde fa det gjort. Och kopa telefon kort, for stackars mamma lar fa en bra dyr telerakning annars..

One Tree Hill igar var bra som alltid. Tyckte det var jattekul att Tim kom tillbaka, haha.. Fast det racker gott och val med ett litet gastspel, kan bli lite for mycket av det goda sa att saga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0