Tell me where's our inspiration

image51
Ar sa trott pa mitt har att jag blir tokig! Jag vet inte ens om jag klarar av att vanta tills jag har min klipptid den 15 mars. Har funderat pa att ringa och boka om den till lordag istallet, trots att jag vet hur mycket pengar det ar att klippa mig. Kanner bara for att klippa bort en decimeter eller sa...

Speciellt nar jag kikade pa OTH igar och Sophia Bush's har var sa underbart fint hela avsnittet. Sa dar lagom avundsjuk pa det. Trots att jag vet hur mycket det kravs for att fa det att se ut sa dar.. Men jag vet inte, har ju trots allt sparat ganska lange nu for att fa langt har igen. Inte for att det direkt skulle vara kort om jag klippte av en decimeter..

Nagra rad?


Kommentarer
Jennie

tycker definitivt att du ska go for it, fast inte så jäkla kort dom du brukar ibland typ som sophia något längre kanske till och med med lite frisyr i det hela? vore kul att se nått nytt på dig kanske en snygg tjock
lång sne lugg . . :)

2008-02-14 @ 22:38:03
URL: http://jencie.blogg.se
Jennie

såg trailer för ett tag sedan till den o det känndes som värsta remaken bara.
.

2008-02-15 @ 10:19:55
URL: http://jencie.blogg.se
syrran

vad är det jag hör?!!!! då skall jag oxå kapa mitt. är hur trött som helst på det....vet hur du har det

2008-02-15 @ 19:11:23
maria

jag tror du skulle passa ypperligt bra i en frisyr á la den sophia/brooke har på bilden, superfint! :)

2008-02-15 @ 20:40:15
URL: http://huddleformation.blogg.se
iza

tycker du ska kapa av det. ha det till en bit under axlarna. mellanlångt. skita snyggt på dig. :)
åh är bra sugen på att kapa mitt hår med. sådär till axlarna, luftigt o frächt till sommaren. men nej, jag får inte! :P för om jag sparar det i ett år till så harjag min drömlängd troligen :)
men man tröttnar.speciellt när mitt hår är så tunt och blir helt platt o trist så fort.

lägg in bilder på din nya frisyr sen!

2008-02-17 @ 14:29:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0