Same old, same old

Ska som vanligt, ett par dagar efter OTH ge mina asikter om avsnittet. Eller snarare ta ut min frustration over saker jag inte gillade eller storde mig pa. Sakerligen ganska tjatigt vid det har laget, och synd for er som foljer i Sverige tempo for jag cencurerar inte vad som ska handa.

Carrie, forst och framst, jag avskyr henne. Men mer an det sa avskyr jag att Nathan inte berattar for Haley. For dom far det verkligen att lata som att det ar sa svart att fa en nanny, vilket det inte ar i Usa. Finns alltid nagon som vill behover ett jobb och det finns manga som har bra kvalifikationer. Och varfor bor hon hos dom, nannys fran Usa brukar inte gora det. . .

Sen Lindsey och Lucas, usch och fy sager jag bara. Gillade visserligen Lindsey battre i det har avsnittet men trots allt, kanns inte ratt. Gillade verkligen Haley och Brookes reaktioner nar hon berattade for dom, haha..

Jag skulle kunna fortsatta, lange, finns inget stopp pa en sadan har konversation for mig.. Men jag kanner att det inte finns manga som vill sitta och lasa det har, sa ja, det far bli stopp..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0