Pictures speak louder

Jag har inte orken att skriva en lang berattelse om LA, men det var jatte kul! En riktigt lyckad resa, traffade roligt folk pa hostelet dar dom dessutom hade en bar dar dom inte kollade leg, mycket trevligt...

Vi beslutade att kora upp, efter att ha hort sa manga saga till oss att vi inte skulle kunna se allt vi ville utan bil i LA. Jag utnyttjade detta genom att krava ett stopp i Long Beach, dar dom spelade in Sunset Beach, kara sapan fran min ungdom, haha..  Var verkligen inte CA finaste stad om man sager sa. Men for mig var det verkligen tufft. Jennie skulle visserligen varit dar, sa som vi alltid planerat..


Under mandagen akte vi till Universal Studios och akte bland annat runt pa Wisteria Lane.




Vi akte runt lite och rakade stota pa en utsiktsplats dar vi sag LA's skyline och Hollywood skylten valdigt bra..

  


Sen akte vi aven till Beverly Hills, gick pa Rodeo Dr och parkerade bilen i ett jattefint bostads omrade och bara gick runt och kikade pa alla hus med jarngrindar, haha...



Dagen avslutade vi i Santa Monica, pa stranden/piren med solnedgang.




Kan aven tillagga att Pete Wentz hus ar fint, haha och att vi bodde ca 2 kvarter fran Patrick Stump. Hade dock inte lyckan att stota pa nagon av dessa herrar...


Kommentarer
iza

fasiken vad coolt! bra att du hade super kul. åh vad jag vill med. man blir riktigt sugen. nån gång :)
vill åka nu till usa! snart, snart snart hoppas jag :D

puss snygging!! saknar dig

2008-02-08 @ 10:57:55
Jennie

Åhh vad avunsjuk jag blir, äntligen uppdaterade du jag har kikat in flera ggr om dagen och bara väntat på nya bilder.

W L var skit coolt, hade inte en tänkt på det över huvud taget faktiskt. Haha. .

Gick ni aldrig på Walk of fame?

2008-02-08 @ 11:02:15
URL: http://jencie.blogg.se
maria

åh, vad underbart det låter. verkar som du har haft en riktig toppensemester. önskar att jag kunde komma dit också någon dag! :)

2008-02-08 @ 16:35:49
URL: http://huddleformation.blogg.se
syrran

du får skriva oftare på bloggen för din mor blir så orolig när vi inte hör av dig. själv skulle jag göra allt för att se solen. saknar dig. kram

2008-02-08 @ 19:34:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0