No really, I'm fine

image67Blev vall inte direkt som jag planerat dagen. Inga byxor blev inlamnade utan jag spenderade pengarna pa mig sjalv istallet. Inget nytt dar. Gick och fick mina ogonbryn vaxade, och kom ut med nagot som sag ut som om nagon slatt till mina ogon, bara att dom missat lite.. Roda/rosa, extrema nyanser. Sa mycket blir det aldrig nar jag gor det sjalv.. Men ogonbrynen blev fina, och nu har nastan allt det rosa lagt sig..

Glomde kopa telefon kort, sorry mammsen..

Rensade ut en del papper fran den stora samling jag har. Kan bara inte ta med mig allt hem, det gar inte. Kande mig stolt att jag redan borjar med det. Forsokte aven planera lite pa mig Wilmington resa. Forsoker jamfora vad som ar billigast, att kora ner eller flyga.. Gor jag det ensam sa kommer nog flyga vara det basta alternativet.. Far se vad det blir..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0