Last day

Kan inte fatta att det redan ar sista dagen har. Har i alla fall verkligen en hel dag kvar, aker inte forran vid halv 11 i kvall. Jag var verkligen inne pa att shoppa idag men Magda verkar inte vara med pa den iden. Gick in lite snabbt i tva affarer igar innan bion, men det finns ju fler affarer vi inte har pa ostkusten, vill ju passa pa.

Vi ska i alla fall aka och kaka lunch dar en av henne skompisar jobbar idag. Jag sitter nu och vantar pa att hon ska komma tillbaka efter att ha lamnat barnen. Sen kanske det blir Sea World eller La Jolla, tror det var nagon sorts strand med klippor och salar. Ar inte saker. Ikvall blir det thai mat innan flygplatsen, ser fram emot det..haha..

Fick kommentar om min underbart fina hudfarg, den ar helt naturlig, haha. Vit som sno, inte sa mycket att gora at tyvarr. Det ar bara sa jag blir pa vintern. Nar jag var brun och solbrand i sommras sa tyckte ju folk att jag var blek och trodde jag ljog nar jag sa att jag kommer bli bra mycket blekare till vintern. Jag har inte riktigt pigmenten for att bli brun..hurm..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0