In da club

Fick kollat pa senaste OTH avsnittet igar, nar det val spelade in sig. Och jag bara avskyr Carrie! Hon kan ju bara ta och drunkna i den dar jakla poolen.. Manusforfattarna for OTH ar inte pa min goda sida just nu, ar arg pa mycket som hander i serien just nu.. Men sen sa vet jag ju att allt hade blivit bra trakigt om allt bara blivit bra mellan alla, och sa, men jag kan inte hjalpa det. Och jag tvivlar pa att Lucas och Lindsey verkligen kommer hela vagen fram till altaret..

Brooke ar dock den som gor alla avsnitt roliga nu for tiden, trots hennes problem med sin mamma. Gillar humorn hon har fatt utveckla for karaktaren..

image49

En bild sa dar helt utan anknytning till inlagget, men Rachel ar sa sot idag i sina alla hjartans dag byxor..


Kommentarer
Jennie

så stor hon har bliit går hon än?

2008-02-14 @ 18:44:15
URL: http://jencie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0