Crash course in polite conversation

DIG

1. hur lång är du? 162 cm

2. vad vill du bli när du bli stor? Mig sjalv :P

3. vad pluggar du? Ingenting just nu

4. har du långt hår? Jaa, an sa lange

5. vilken hårfärg har du? Enligt forpackningen, Golden Medium Brown.

6. vilken deo använder du? Secret

7. vad har du för färg på dina underkläder just nu? Rosa och vita

  

  

FAMILJ

1. vem är bäst, mamma eller pappa? Mamma

2. hur många syskon har du? 3

3. vad är det senaste du sa till din mamma? Hej da. (?)

4. vilken mat lagade din pappa senast? Ingen aning

5. hur många ställen har du bott på? Oj. Manga. 12 stycken tror jag. Kanske mer..

6. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I borjan av September.

7. hur gammal är din mamma? 55

8. hur gammal är din pappa? 60, eller?

  

KOMPISAR

1. bästa vän/vänners namn? Jennie

2. när var du senast med nån kompis? Idag, jag var med Franziska.

3. vem sov du hos senast av dina kompisar? Magda

4. har du kysst nån kompis? Ja

5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej

6. vem har du varit kompis med längst? Jennie

7. vem känner dig bäst? Just nu sa kanner nog Magda mig bast.

8. längsta tid du varit osams med en kompis? Oh, 2 dagar kanske.

9. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ja.

10. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, verkligen inte.

  

KLÄDER

1. vad har du på dig idag? Just nu, gra mysbyxor, morklila troja.

2. har du bytt om idag? Ja, sov inte direkt i den outfiten.

3. sexigaste klädesplagget på andra könet? Haha, jag vet inte..

4. har du gett bort kläder nån gång? Ja

5. har du ångrat ett klädköp nån gång? Definitivt

6. har du handlat kläder genom internet? Ja

7. har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej

8. fulaste plagget andra könet kan ha? Kilt ar val inte kladsamt for nagon, haha..

9. vad använder du för skor? Mestadels sneakers.

  

VÅGAR DU

1. vågar du skrika åt dina föräldrar? Vagar gor jag allt, men jag brukar inte gora det.

2. vågar du klä dig annorlunda? Ja, har val aldrig riktigt vart med i modet, men inte heller stuckigt ut.

3. vågar du vara dig själv? Ja

4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? Vagar, ja. Tycker om, nej.

5. vågar du pierca dej? Ja, har ju redan gjort det. Inget jag ar ute efter att gora om visserligen.

6. vågar du dig på utmaningar? Ja, inom rimliga granser.

7. vågar du vara omogen? Jag ar omogen pa manga satt, ofta och offentligt.

8. vågar du äta småkryp? Nej, varfor skulle jag.

  

RANDOM

1. när tuggade du tuggummi senast? I morse

2. när var du på semester senast? For 1 ½ vecka sen..

3. vilken färg är det på din tandborste? Rosa och genomskinligt.

4. är ditt hår tråkigt? Ja, verkligen.

5. vad har du för påslakan just nu? Randiga i gront, blatt och rott bland annat.

6. när såg någon dig naken senast? Ja du, Ben kikade in i duschen i forrgar, maste vall varit da.

7. hur ofta duschar du? Beror pa, varrannan dag oftast men ibland blir det varje.

8. hur dags ska du gå och sova? Idag blir det efter jag kollat klart pa bade American Idol och One Tree Hill. Runt 22:30 skulle jag gissa pa.

  



Kommentarer
syrran

då var det kort nu då......hur skönt som helst. jättenöjd, det är helt ubderbart. skall nog aldrig spara mer..... kram på dig!

2008-02-20 @ 20:16:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0