When you find that special thing

Gah! Äntligen internet igen!
Har inte varit meningen att vara borta så här länge, utan det har varit brist på online service de senste dagarna. Så det går när man försöka stjäla lite från mammas granne ;)

Igår var det 50 års kalas för Jennies pappa vilket jag var inbjuden på. Var väldigt trevligt, soma lltid när man själv är nykter och kan se andra bli aspackade. Jennies lillebror fick väll lite väl mycket i sig, haha, tillsammans med sin jämnårige kusin. Jennie var paparazzi med Rikards systemkamera och jag var väll det mest utsatta objektet. Hon var snäll och inte la ut några av dom bilderna iaf. Ska se om jag kan få henne att skicka några bilder, för en del blev faktiskt helt okej..

Ska inte göra nått nämnvärt idag iaf. Vi gick inte och la oss förrän närmare halv 5, så jag är rätt trött. Blir nog till fortsaääta på Dawsons creek, ska verkligen se klart alla avsnitt, haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0