Twist it all up

Så då har man gjort första tentan. Gick väll sådär, hurm. Fick iaf sitta på mitt lyckonummer genom slumpen, kanske är ett bra tecken? Kan ju hoppas i alla fall. Nej men jag svarade på 3 av de 4 frågorna och jag kände inte att det ens var någon ide att ens försöka babbla ihop ett svar till den 4, eftersom jag hade noll koll på vad det var. Troligen lär jag sitta där igen den 17 Januari, men det får jag reda på om senast 21 vardagar, haha.

Det tog ju inte 4 timmar, som vi hade avskrivet för det, tuan jag var klar redan vid 10 tiden. Efteråt gick jag och Jannis till Max och drack cola och töjötade i en nästan en timme. Jag gick sen vidare för att uträtta ett ärende för Anneli som inte gick nått vidare. Var inne en snabbis på bokia också och kikade runt, utan att hitta det jag letade efter.

Äter just nu lunch, sallad, nått jag mer eller mindre har blivit överförtjust i och äter mer än gärna vid varje måltid. Kanske inte den mest varierade kosten, men om jag känner mig sjä'lv rätt så går det över snart. En annan grej jag upptäckte idag var att det gick betydligt lättare att cykla när man pumpade däcken lite ;)


Kommentarer
Malin

jättesöt verkligen. :) jaså vilken termin läser du då?

2008-12-04 @ 15:45:25
URL: http://malleas.blogg.se/
Malin

jaha då har du läst GIA nu då alltså? var det en rolig kurs? Nej, jag har nog inte sett dig i skolan heller tror jag.. Men som sagt har heller inte koll på min klass riktigt. Känner ju igen de när jag möter de, men sätta ett namn på alla det går bara inte. :P men hur trivs du på utbildningen då?

2008-12-04 @ 15:58:44
URL: http://malleas.blogg.se/
Malin

Ja GPA var verkligen inte roligt, fast den var inte så jobbig som jag trodde den skulle vara.. har nämligen en syster och en kompis som är före mig och de tyckte den var hemsk.. Vad har du för inriktning?

2008-12-04 @ 19:42:17
URL: http://malleas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0