This story is getting old, the homewrecker with a heart of gold

Får skylla dagens dåiga bloggande på att jag varit hemma hos Anneli hela dagen och deras internet har inte fungerat. Började dagen med att hon ringde och väckte mig och innan jag visste ordet av knackade hon och barnen på dörren. En tur inne på Maxi, HM och Kappahl på Överby innan vi åkte hem till henne.

Jag fick i alla fall pluggat en hel del, läste halva boken jag skulle. På bussen hem sen fick jag läst ett par till och nu hemma likaså. Imorgon är det dags för första tentan och jag känner mig, ja, likgiltig faktiskt. Det spelar ju ingen roll nu vad jag än läser, eller försöker lära mig mer av, det kommer inte ge någon nytta. Det går som det går. Och går det inte bra, så kan jag göra om det den 17 Januari igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0