The Shared Madness of Two


Kan väll säga att min dag blev betydligt mycket bättre vid upptäckten att Fall out Boy's nya skiva har läckt.
Tyvärr har mitt nedladdningsprogram fått totalt flipp och vill inte funka. Jag vände mig som alltid när det gäller desperat behov av nedladdning till Kristina. Hon fixade ner den och jag sitter som bäst och njuter av det som man väntat på så länge.

De låtar jag än så länge har hört, förutom de som jag redan hört, lever verkligen upp till förväntningarna.
De är lika underbart bra som alltid och texterna kan man inte annat än att fundera hur de fått ihop. Men det får bli en senare fråga att klura på, för nu lyssnar jag bara och njuter.

Största problemet blir att genomlida 3 timmar lektion imorgon utan att få lyssna  :P
Längtar dock inte mindre tills jag får skivan hemskickad, är en helt annan känsla att verkligen hålla i den också.


Kommentarer
maria

oh yay, den ska jag ladda ner på direkten! :D

2008-12-08 @ 23:38:04
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0